/* ----- LINKBAR ----- */ #bg_nav { background: #000; width: 905px; height: 29px; font-size: 11px; font-family: Arial, Tahoma, Verdana; color: #FFF; font-weight: bold; margin: 0px auto 0px; padding: 0px; border-top: 1px solid #333; border-bottom: 1px solid #000; overflow: hidden; } #bg_nav a, #bg_nav a:visited { color: #FFF; font-size: 11px; text-decoration: none; text-transform: uppercase; padding: 0px 0px 0px 3px; } #bg_nav a:hover { color: #FFF; text-decoration: underline; padding: 0px 0px 0px 3px; } #navleft { width: 905px; float: left; margin: 0px; padding: 0px; } #navright { width: 220px; font-size: 11px; float: right; margin: 0px; padding: 6px 5px 0px 0px; } #navright a img { border: none; margin: 0px; padding: 0px; } #nav { margin: 0px; padding: 0px; list-style: none; } #nav ul { margin: 0px; padding: 0px; list-style: none; } #nav a, #nav a:visited { background: #222; color: #FFF; display: block; font-weight: bold; margin: 0px; padding: 8px 15px; border-left: 1px solid #000; } #nav a:hover { background: #6e6d6d; color: #FFFFFF; margin: 0px; padding: 8px 15px; text-decoration: none; } #nav li { float: left; margin: 0px; padding: 0px; } #nav li li { float: left; margin: 0px; padding: 0px; width: 150px; } #nav li li a, #nav li li a:link, #nav li li a:visited { background: #333; width: 160px; float: none; margin: 0px; padding: 7px 30px 7px 10px; border-bottom: 1px solid #000; border-left: 1px solid #000; border-right: 1px solid #000; } #nav li li a:hover, #nav li li a:active { background: #666; padding: 7px 30px 7px 10px; } #nav li ul { position: absolute; width: 10em; left: -999em; } #nav li:hover ul { left: auto; display: block; } #nav li:hover ul, #nav li.sfhover ul { left: auto; }

Saturday, March 27, 2010

sila ke tepi MOTOR!

'AYIN!!kenapa kamu sangat malas nak berblog. bukan ke dahulu kau seperti beria-ia nak menulis la, nak menyalak la, nak tu la, nak ni lah..mana nyer..'~

T____________T

baik..saya SANGAT MALAS nak menulis.padahal, macam-macam benda ada dalam otak saya, belah kiri pasal kerja, belah kanan, pasal manusia, yg depan lain, blakang pon sama..owh..kini baru saya faham & mengerti, orang yang rajin berblogging itu sememangnya ORANG YANG RAJIN..jadi marilah ayin berblogging, rajin berblogging maksudnya ayin rajin..bila ayin jadi rajin maknanya saham ayin akan naik mencanak-canak..mari.. mari..hahahaha

okeh..mari kita share sesuatu yang sangat menjengkelkan saya..bila saya kata MENJENGKELKAN maksudnya saya memang sangat benci dan sangat hina..ewahh tidak lah hina sangat tapi lu bikin hati wa jadi panas..panas sampai maggi saya kembang lebih cepat dari biasa wawawa..okeh..jgn merepek..

pernah tak..pernah tak..kamu semua berjumpa dengan orang-orang yang menunggang motor di tengah-tengah jalan raya..bila saya kata tengah-tengah jalan raya, maksudnya memang BETOL-BETOL TENGAH..owh..kalaulah saya boleh lukis cmana rupa bentuk tengah itu..

tidakkah mereka tahu, bahawasanya mereka itu telah mengganggu orang-orang seperti saya yang sangat tahu menilai MASA ITU EMAS. dahla bawa motor terhegeh-hegeh, berborak-borak pulak tu kat talipon..ello!'ko nak borak ko g kedai kopi lar!'ye..saya sangat BINCI!lagik saya sakit at kalau saya tak boleh memotong motor yang sangat tidak sedar diri ini..kalau saya dapat potong motor itu, memang terteleng-teleng kepala saya menoleh nak tengok siapa gerangan yang suka LINE TENGAH ni.bukan setakat teleng, saya akan bagi jelingan maut tanda amaran..'agak-agak aku jumpa ko lagi bw motor tengah-tengah, aku tolong tolak motor ko ni guna kancil aku'..hahahaha

okeh..saya tak kesah la, kalau abang-abang,pakcik-pakcik nak bawa motor tengah-tengah jalan ke, tengah-tengah bandar ke, sebab saya tau, abang pakcik semua bayar road tax sama macam saya kan, tapi agak-agak ada kete kt belakang silalah ke tepi siket..lpas tu sambung la ke tengah balik..sebab tu gunanya side mirror tu..tak payah nak teleng-teleng kepala tgk belakang PAHAM??

kalau saya jumpa motor jenis ini lagi, saya akan snap gambar platnya, lpas tu saya akan snap lagi..

gambar kancil turbo saya sedang tolong tolak motor tak sedar diri tu ke tepi~PADAN MUKA!

2 comments:

  1. tu bapak dia punya jalan la ayin.hehe

    ReplyDelete
  2. bapak dia punye jalan ek?agaknya la..nampaknya klu aku lalu situ kene rajin ckp,anak cucu tumpang lalu bapak!hehehe

    ReplyDelete

Quotes

 

Kesah Kita | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates